Náramky a přívěšky z korálků + fotonávod :)

27. července 2012 v 18:07 | Petra |  Návody
Vítejte u dalšího článku o vyrábění z korálků!
Jelikož mám o prázdninách víc volného času, rozhodla jsem se vytáhnout korálky a vyzkoušet nějakou novou techniku. Na internetu jsem našla super stránku s přehlednými návody a super tipy, které jsem musela hned zkusit.
Výsledky mě docela překvapily, povedly se totiž lépe, než jsem čekala.
V článku bych vám ráda představila některé ze svých výrobků. Aby pro vás byl článek přínosem, přiložím k němu návod na výrobu. Doufám, že se vám moje výtvory budou líbit :)

Co budete potřebovat: drátek (nebo vlasec), korálky (vyplatí se koupit si více barev, výrobek je pak mnohem zajímavější.), kleštičky

Postup

Nejprve vám popíšu základní steh. Je velmi jednoduchý a při troše praxe s ním zvládnete vyrobit, cokoli vás napadne.

Nejprve si na drátek navlékněte libovolný počet korálků (já si zvolila 6 korálků) a srovnejte si je tak, aby byly přibližně ve středu drátku. Poté si na jeden konec navlékněte dalších 6 korálků. Novou řádkou korálků protáhněte prázdný konec drátku a steh pěvně utáhněte. Dále pokračujte stejně jako u prvního stehu.

Pro větší přehlednost přidávám krátký fotonávod.

Přidáváním či naopak ubíráním korálků, můžete výrobek libovolně rozšiřovat či zužovat.

A nyní už pár příkladů toho, co si můžete pomocí této jednoduché techniky vyrobit.V podstatě můžete vyrobit cokoli, na co si troufnete. Je dobré začít u jednodušších věcí, jako jsou náramky, čtverečky apod. I na nich se však můžete vyřádit. Můžete zkoušet kombinovat barvy, vymýšlet své vlastní vzory, nápisy i celkový tvar náramku. Je to jen na vaší fantazii a dovednosti.

Náramek z trojúhelníčků

Vzorovaný náramek - zatím nedokončený

Když už budete mít jednodušší výtvory hotové, můžete se pustit do obtížnějších věcí. NA zkoušení různých zvířátek se perfektně hodí přívěšky, protože u náušnic musíte vyrobit dva totožné kusy, což se někdy nepovede. Já jsem zkusila zatím jen pár jednodušších zvířat a věcí, ale myslím, že by se dalo vyrobit jakékoli zvíře.

Zajíc

Myška

Panenka

Lopatka

Srdíčko

Bota

A nakonec sovička